Φόρο τιμής στον Dan Wieden που έφυγε πρόσφατα από τη ζωή αποτίνει η διοργάνωση του Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών, δίνοντας το όνομά του στην κατηγορία Titanium Lions, η οποία πλέον μετονομάζεται σε Dan Wieden Titanium Lions.

Η επιλογή της κατηγορίας δεν είναι τυχαία, καθώς η εισαγωγή της ήρθε μετά από την ενθάρρυνση του Wieden προς τους διοργανωτές να δημιουργήσουν μια νέα κατηγορία βράβευσης για «δουλειές που αλλάζουν το παιχνίδι και έχουν σχεδιαστεί για να ανοίγουν τον δρόμο». Αυτό προέκυψε με αφορμή την καμπάνια «The Hire», της BMW, η οποία απέσπασε μόλις 1 Λιοντάρι το 2003, καθώς οι κριτές θεώρησαν ότι ήταν ένα εξαιρετικό έργο, αλλά εκτός ορίων των κατηγοριών.

Ο Philip Thomas, Πρόεδρος των Cannes Lions, δήλωσε: «Ο Dan Wieden καθόρισε τα Cannes Lions με τόσο πολλούς τρόπους, αλλά η δημιουργία των Titanium Lions είναι ο πιο ριζικός και o πιο ενδεικτικός ενός οραματιστή του βεληνεκούς του. Το ότι αυτό το βραβείο θα αντανακλά για πάντα το πάθος, τη δέσμευση και τη δημιουργική του ιδιοφυία φέροντας το όνομά του, ελπίζω ότι συνιστά κατάλληλο φόρο τιμής από τη βιομηχανία μας προς ένα από τα σπουδαιότερα ταλέντα της».

(Πηγή: Campaign)