Νέα κριτήρια αξιολόγησης ανακοίνωσε η διοργάνωση του Διεθνούς Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών, καθώς και τη δέσμευση να «εξελίξει» τη σύνθεση των κριτικών επιτροπών. Για το 2023, οι υποψηφιότητες θα πρέπει να αναδεικνύουν τον αντίκτυπό τους στην ανάπτυξη και το περιβάλλον, καθώς και τη διαφορετικότητα στο εσωτερικό των ομάδων που τις υπογράφουν, σύμφωνα με τα όσα εξήγησε ο CEO των Cannes Lions Simon Cook στο Masters of Marketing Conference της Association of National Advertisers.

Οι νέες οδηγίες υπερβαίνουν πρωτοβουλίες όπως η εισαγωγή των Glass Lions και Sustainable Development Lions, επιτάσσοντας την εφαρμογή κριτηρίων που χρησιμοποιούνται σε αυτές τις κατηγορίες σε όλες τις συμμετοχές.

«Με τη βοήθεια των παγκόσμιων συμβουλίων, τα Λιοντάρια κάνουν ένα βήμα μπροστά ενθαρρύνοντας όλες τις υποψηφιότητες να επιδεικνύουν πρόοδο σε τρεις βασικές περιοχές», ανέφερε ο Cook. Όσον αφορά τη βιωσιμότητα, οι συμμετέχοντες θα πρέπει να παρέχουν πληροφορίες για τις εκπομπές CO2 κατά την παραγωγή του έργου, χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως αυτά που προσφέρει η ομάδα Ad Net Zero.

Επιπλέον, ο Cook έδωσε την υπόσχεση «να εξελίξουμε τη διαδικασία επιλογής κριτών και τα κριτήριά μας, για να διασφαλίσουμε ότι οι επιτροπές αντανακλούν πλήρως την κοινωνία και όχι το industry», χωρίς ωστόσο να αναφερθεί σε συγκεκριμένους στόχους.

(Πηγή: AdAge)