Το Cannes Lions International Festival of Creativity επιστρέφει δια ζώσης το 2022, στο «σπίτι» του στη Γαλλική Ριβιέρα από τις 20 έως τις 24 Ιουνίου. Μετά την ακύρωση των εκδηλώσεων το 2020 και τη virtual διοργάνωση το 2021, ο Chairman του φεστιβάλ, Philip Thomas, ανέφερε: «Ανυπομονούμε να φέρουμε και πάλι κοντά τους ανθρώπους της βιομηχανίας».

Ο ίδιος πρόσθεσε ότι το φεστιβάλ θα βασιστεί και στην ψηφιακή πρόσβαση, η οποία εισήχθη κατά τη διάρκεια της πανδημίας, σχολιάζοντας ότι: «Καθώς ο κόσμος αλλάζει, γνωρίζουμε ότι ο ρόλος μας ως διοργανωτές πρέπει να εξελιχθεί». Αυτή θα περιλαμβάνει το Lions Membership, την ψηφιακή συνδρομή που εισήχθη τον Μάρτιο του 2020 και απέκτησε περισσότερα από 10.000 μέλη.

Οι κριτές θα πραγματοποιήσουν τα αρχικά στάδια των κρίσεων εξ αποστάσεως και θα συγκεντρωθούν στις Κάννες για το τελικό στάδιο, σύμφωνα με τη Susie Walker, Vice-President, Awards and Insight. Σχεδιάζεται μάλιστα, η διοργάνωση του 2022 να είναι η πιο βιώσιμη στην ιστορία των 70 χρόνων του θεσμού.

(Πηγή: Campaign)