Οι χρήστες του TikTok ανταποκρίνονται σε μεγαλύτερο βαθμό σε αναρτήσεις από καταναλωτικά αγαθά και μάρκες λιανικής, σύμφωνα με έκθεση της εταιρείας ερευνών Comscore. Το TikTok έχει γίνει μια πλατφόρμα για την ανακάλυψη και αγορά νέων προϊόντων, με τους χρήστες να δημοσιεύουν τις αγορές, που πραγματοποιούν, με το viral hashtag «#TikTokMadeMeBuyIt», ενώ τα brands δημιουργούν το TikTok Shopping.

Η κατανόηση της επιρροής της εφαρμογής στο κοινωνικό εμπόριο μπορεί να βοηθήσει τις επωνυμίες να μεγιστοποιήσουν τις προσπάθειές τους σε επίπεδο marketing στη συγκεκριμένη πλατφόρμα. Αναλυτικότερα, το TikTok έχει καταγράψει 207 εκατ. ενέργειες, που ορίζονται ως το άθροισμα των likes, shares και σχολίων, στην κατηγορία καταναλωτικών αγαθών το 2022.

Ο αριθμός αντιπροσωπεύει μια αύξηση της τάξεως του 33% σε δύο χρόνια, καθώς η εφαρμογή είχε μετρήσει 156 εκατ. ενέργειες, που σχετίζονται με περιεχόμενο από την κατηγορία καταναλωτικών αγαθών, το 2020. Η κατηγορία λιανικής είχε 62 εκατ, ενέργειες το 2020 στο TikTok, με τον αριθμό να είχε αυξηθεί στα 155 εκατ. το 2022.

(Πηγή: WARC)