Οι άνθρωποι αύριο θα αντιλαμβάνονται τις επιχειρήσεις ως…

Θα μου επιτρέψετε να αλλάξω λίγο την ερώτηση: Οι άνθρωποι αύριο θα αντιλαμβάνονται τις επιχειρήσεις ΚΑΙ τα brands ως… δύναμη καλού και δύναμη ανάπτυξης. Αν μόνο συνειδητοποιούσαμε τη δύναμή τους και τη δύναμή μας ως marketers να αλλάξουμε τον κόσμο! Θεωρώ ότι μπορούμε, όσο ιδεαλιστικό και αν ακούγεται. Και θέλω να «φωτίσω» δύο θέματα που, συνεπικουρούμενα από την πανδημία, ζητούν άμεσα λύση και στα οποία μπορούμε όλοι μαζί να φέρουμε τεράστια, θετική αλλαγή σήμερα: 1. τη διαφορετικότητα και την ισότιμη ένταξη και εκπροσώπηση και 2. τη βιωσιμότητα.

Η επικοινωνία μπορεί να ξεπεράσει το gender stereo-typing, εάν…

ΟΛΑ τα brands και οι εταιρείες χρησιμοποιήσουν, τόσο μεμονωμένα όσο και συλλογικά, τη φωνή τους στη διαφήμιση για την εξάλειψη των προκαταλήψεων και την επίτευξη της ισότητας. Ο αντίκτυπος θα είναι τεράστιος! Τα brands έχουν την ηθική και αξιακή υποχρέωση και παράλληλα την τεράστια επιχειρηματική ευκαιρία να πρωτοστατήσουν σε αυτόν τον αγώνα της διαφορετικότητας και της ισότιμης ένταξης, μέσα από τη διαφήμιση και την επικοινωνία. Είναι στο χέρι μας ως marketers να αλλάξουμε τον κόσμο μέσα από το περιεχόμενο που προβάλλουμε στις διαφημίσεις μας και μέσα από τους συνεργάτες που επιλέγουμε να τις δημιουργήσουν.

Εάν είχα το μαγικό ραβδί…

Θα ήθελα να εμφυσήσω σε όλους μας πιο θαρραλέο leadership. Το ορίζω ως την ικανότητα να ζεις και να επιχειρείς σε αρμονία με τις υψηλές σου αξίες, να βγεις μπροστά, με ταπεινότητα και εις γνώσιν των αδυναμιών σου, να πάρεις θέση και να αναλάβεις δράση για μεγάλα και σημαντικά πράγματα, να «ξανασηκωθείς» μετά από μία αποτυχία ή απογοήτευση, να περικλείεις εσένα και τους δίπλα σου με εμπιστοσύνη και φροντίδα. Εμείς, ο κόσμος μας, χρειαζόμαστε θαρραλέους ηγέτες περισσότερο από ποτέ. Ας σηκωθούμε όλοι λίγο ψηλότερα.

Οι δεξιότητες που πρέπει να έχει ο επαγγελματίας του αύριο είναι…

Ένα ωραίο αμάλγαμα από:

  • Θαρραλέο leadership
  • Growth mindset
  • Αυτογνωσία και αγάπη για τον άνθρωπο
  • Δημιουργικότητα.