Ανάμεσα στις εταιρείες αυτές βρίσκονται οι Lufthansa, Volkswagen, Spotify, Vogue Uomo, Snapchat, Lime και Tinder. Πιο συγκεκριμένα, η αεροπορική εταιρεία Lufthansa παρακινεί τους πολίτες να πουν «Ναι» στην Ευρώπη, με μήνυμα που τοποθέτησε στα αεροπλάνα της, ενώ η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen, για να προωθήσει τη θεσμική εκστρατεία, στέλνει το μήνυμα η «Η Volkswagen ψηφίζει για την Ευρώπη», με ένα μεγάλο πανό που τοποθέτησε σε ένα από τα μεγαλύτερα εργοστάσιά της στη Γερμανία.

Το Spotify έχει δημιουργήσει ειδική λίστα με τραγούδια για τις Ευρωπαϊκές Εκλογές και μέσω εφαρμογής στέλνει μηνύματα και ανακοινώσεις στους χρήστες για το σημαντικό θεσμικό γεγονός. Το περιοδικό Vogue Uomo δημοσίευσε ένα «ερωτικό γράμμα» με παραλήπτη την Ευρώπη, ενώ παράλληλα κυκλοφόρησε με 7 διαφορετικά εξώφυλλα αφιερωμένα στη γηραιά ήπειρο. Ανάμεσα στις διασημότητες που κοσμούν τα εξώφυλλά του είναι η γαλλίδα τραγουδίστρια και ηθοποιός Vanessa Paradis και ο σουηδός ηθοποιός Joel Kinnaman, ενώ η εκστρατεία συνεχίζεται στο Instagram με το hashtag #weloveEU.