Lego, PepsiCo, Cosmote, L’Oreal και Nestle στην σκηνή του #atfbi19
Ποια είναι η στρατηγική που ακολουθούν τα κορυφαία brands στα Social Media; Η απάντηση θα δοθεί στο All Things Facebook & Instagram’19, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 21 και 22 Φεβρουαρίου, στην Αθήνα.

Ο Μάνος Σπανός, Marketing VP του Pepsico Global Beverage Group θα ταξιδέψει από τη Νέα Υόρκη για να αποκαλύψει τη «συνταγή» για αποτελεσματικό περιεχόμενο στα Social Media, ενώ η Ελένη Καραμαλέγκου, Global Director, Social Centre of Excellence, Lego, θα παρουσιάσει το καινοτόμο case «Ralph, the Chatbot» και θα αναλύσει πώς επιζητά η Lego τη βέλτιστη εμπειρία των καταναλωτών μέσω των Social Media.

Λίγο αργότερα δε, ο Βαγγέλης Κωβαίος, Client Solutions Manager, του Facebook θα υποδεχτεί επί σκηνής τον Αλέξη Επιθυμιάδη, Chief Digital Officer, L’Oreal Hellas, την Άρτεμις Λαμπρινίδη, Online Marketing & Social Media Section Manager, Cosmote και τον Πάνο Μήλια, Digital Acceleration Manager της Nestle Hellas. Μαζί θα σχολιάσουν όλα όσα παρακολουθήσαν και τους έκαναν εντύπωση την 1η μέρα του συνεδρίου, εστιάζοντας παράλληλα στην επόμενη μέρα και τον ρόλο των Social Media στην στρατηγική των brands. Περισσότερα για τις ομιλίες και τα workshops του All Things Facebook & Instagram’19 στο www.allthingsfb.gr.