Μια νέα έρευνα δημοσίευσε η πλατφόρμα Sortlist, στην οποία αναλύει τον αριθμό των χρηστών των μεγαλύτερων apps σε social media, ψυχαγωγία και οικονομία και συγκρίνει το μέγεθός τους με τα συνολικά έσοδα καθεμιάς, για να υπολογίσει τα έσοδα ανά χρήστη για κάθε πλατφόρμα.

Το Facebook βρίσκεται στην κορυφή της κατάταξης, με υψηλότερα έσοδα ανά χρήστη (συγκεκριμένα 40,53 δολάρια) και συνολικά έσοδα τα οποία αγγίζουν τα 118 δισ. δολάρια. Το Twitter εμφανίζεται δεύτερο, με 24,65 δολάρια ανά χρήστη. Με 206 εκατ. ενεργούς ημερήσιους χρήστες, η εφαρμογή εγκαινιάστηκε το 2001 και έχει έκτοτε έσοδα περί τα 5 δισ. δολάρια.

Το Instagram σκοράρει τρίτο σε επίπεδο εσόδων ανά χρήστη, με 2,1 δισ. ενεργούς μηνιαίους χρήστες και εκτιμώμενα έσοδα στα 48 δισ. δολάρια. Τα έσοδά του ανά χρήστη υπολογίζονται στα 22,43 δολάρια. Στο πεδίο της ψυχαγωγίας, το Hulu σκοράρει πρώτο με 213,03 δολάρια ανά χρήστη και ακολουθεί το Netflix, με 130,19 δολάρια.

Τρίτο σε έσοδα ανά χρήστη στην ίδια κατηγορία κατατάσσεται το Twitch, στα 118,2 δολάρια. Επιλέον, την αγορά του finance, η εφαρμογή του FTX καταλαμβάνει την πρώτη θέση, με έσοδα ανά χρήστη άνω των 850 δολαρίων, ενώ στα lifestyle apps, η Peloton βρίσκεται στην κορυφή, με έσοδα 681,36 δολάρια ανά χρήστη.

(Πηγή: Mediapost)