Παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα του πρώτου Marketing Pulse 2022, που υλοποιήθηκε από τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό The Marketing Hub, στο κανάλι του στο Facebook, σε συνεργασία με το τμήμα Marketing και Επικοινωνίας του ΟΠΑ. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, στην οποία συμμετείχαν 69 κυρίως μεγάλες σε μέγεθος εταιρείες της ελληνικής αγοράς, όπως παρουσιάστηκαν από την Μέλπω Γκόφα, Head of Planning, Soho Square και Project Manager του Marketing Pulse: Η θέση του Marketing είναι σήμερα ισχυρή στην ελληνική αγορά και αναμένεται να γίνει ακόμα ισχυρότερη από το 2022 και τα επόμενα χρόνια.
H διείσδυση σε υφιστάμενη αγορά και η ανάπτυξη νέων προϊόντων/ υπηρεσιών είναι οι κύριες στρατηγικές Marketing που θα εφαρμόσουν οι περισσότερες εταιρείες στην Ελλάδα το 2022. To Digital Marketing & Brand Building βρίσκονται στις πρώτες θέσεις των προτεραιοτήτων για τους marketers το 2022 καταλαμβάνοντας τα ίδια ποσοστά και βαρύτητες. Η αποτελεσματική διαχείριση των Data φαίνεται να είναι το καθολικό focus της ελληνικής αγοράς (είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι marketers σε κάθε επίπεδο πχ στελέχωση, upskilling κλπ).
Οι προκλήσεις της αγοράς αντιμετωπίζονται με καλύτερα και ικανότερα στελέχη (και όχι τόσο με μεγαλύτερα marketing budgets) και ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός μεγαλύτερου purpose για την εταιρεία/ μάρκα αποτελεί βασική προτεραιότητα για τους περισσότερους marketers. Στο πάνελ των ομιλητών της παρουσίασης συμμετείχαν οι Μιχάλης Βλασταράκης General Manager Group Marketing & Corporate Communications, Eurobank, Χάιδω Ηλιοπούλου, Head of Brand Marketing Communications, Media & Insights, Vodafone, Μάρκος Φραγκουλόπουλος, Leader of Corporate Marketing, Interamerican και Σέργιος Δημητριάδης, Professor of Marketing & Head of Marketing & Communications Department, AUEB. Tην συζήτηση συντόνισε η Κατερίνα Νικολάου, founding member του Τhe Marketing Hub.