Των Mοve Mountains και BaaS Digital. Τα αναψυκτικά Κρίνος συστήνονται ξανά στο κοινό μέσα από digital καμπάνια σε Facebook και Instagram, την οποία σχεδίασαν οι εταιρείες Mοve Mountains και BaaS Digital. Η καμπάνια επικοινωνεί τόσο την ανανεωμένη εμφάνιση των αναψυκτικών, όσο και την επιμονή του brand σε οικολογικές πρακτικές. Συγκεκριμένα, με επίκεντρο το λανσάρισμα της […]

Των Mοve Mountains και BaaS Digital.

Τα αναψυκτικά Κρίνος συστήνονται ξανά στο κοινό μέσα από digital καμπάνια σε Facebook και Instagram, την οποία σχεδίασαν οι εταιρείες Mοve Mountains και BaaS Digital. Η καμπάνια επικοινωνεί τόσο την ανανεωμένη εμφάνιση των αναψυκτικών, όσο και την επιμονή του brand σε οικολογικές πρακτικές.

Συγκεκριμένα, με επίκεντρο το λανσάρισμα της νέας ετικέτας, η digital επικοινωνία ανακοινώνει με χαρούμενο και… pop τρόπο τη «φρέσκια» εμφάνιση των αναψυκτικών Κρίνος, δίνοντας παράλληλα έμφαση στη φιλοσοφία του brand για την επιλογή ενός πιο οικολογικού τρόπου ζωής.

Η γεύση των αναψυκτικών, η οποία προέρχεται από 100% ελληνικά φρούτα, σε συνδυασμό με τη στρατηγική επιλογή της γυάλινης φιάλης, η οποία διατηρεί το περιεχόμενο φρέσκο για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, οπτικοποιούνται μέσα από ιδιαίτερες φρουτο-ιστορίες.