Σύμφωνα με έρευνα για λογαριασμό της Association of National Advertisers

(ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ) « Πιο αναλυτικά, το 47% των ερωτηθέντων αποκάλυψαν ότι αύξησαν την τελευταία διετία τη διαφημιστική δαπάνη προς την Τηλεόραση, ενώ το 30% απάντησε ότι διατήρησε τα κονδύλια στα ίδια επίπεδα.

«Πολλή κουβέντα έχει γίνει για την Τηλεόραση ως μέσο προβολής και το τηλεοπτικό σποτ. Κάποιοι έλεγαν ότι «πεθαίνει». Αυτή η έρευνα απέδειξε, ωστόσο, ότι η τηλεοπτική Διαφήμιση είναι κάτι περισσότερο από ζωντανή», επισήμανε ο Bill Duggan, Group Executive Vice President της Ένωσης. Πάντως, μπορεί η Τηλεόραση να παραμένει το νο1 Μέσο, ωστόσο το 60% των συμμετεχόντων συμφώνησε ότι η Τηλεόραση αντιμετωπίζει αυξημένο ανταγωνισμό από άλλα Μέσα. Επίσης, το 57% εξέφρασε προβληματισμό για το γεγονός ότι οι τηλεθεατές κάνουν και άλλα πράγματα ενόσω βλέπουν τηλεόραση, όπως να «σερφάρουν» στο Διαδίκτυο και να στέλνουν sms.

Πράγματι, οι συνήθειες των τηλεθεατών αλλάζουν. Κάτι που σημαίνει ότι τόσο τα κανάλια όσο και τα brands οφείλουν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα; Ποιοι οι ενδεδειγμένοι τρόποι και στρατηγικές στη νέα εποχή; Το 2nd TV Conference το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 11 Νοεμβρίου (www.tvconference.gr), θα δώσει όλες τις απαραίτητες απαντήσεις.