Στο πλαίσιο της νέας Future campaign

Η Future campaign συνεχίζει το concept με τις τρεις χαρακτηριστικές μπλε ρίγες που αμφισβήτησαν την έννοια του superstar το 2015. Οι τρεις αυτές ρίγες που φαίνεται να «σβήνουν» τη λέξη future, συμβολίζοντας την άρνηση σε ότι μας επιβάλλεται από τους άλλους. Μια νέα γενιά καλείται να δημιουργήσει το μέλλον της αγνοώντας όλες τις προσδοκίες της κοινωνίας για αυτήν. Ο καλύτερος τρόπος για να προβλέψεις το μέλλον είναι να το δημιουργήσεις. Στο πλαίσιο της καμπάνιας Άνοιξη-Καλοκαίρι 2016, οι φωτογράφοι Pieter Hugo, Oliver Hadlee Pearch και Tyrone Lebon απαθανατίζουν οκτώ influencers, οι οποίοι εμφανίζονται και στο φιλμ μικρού μήκους που δημιούργησε ο Terence Neale.