Ευρεία διαφημιστική καμπάνια

Παράλληλα βρίσκεται σε εξέλιξη μεγάλος διαγωνισμός, ο οποίος θα χαρίσει δώρα συνολικής αξίας 60.000  ευρώ.Συγκεκριμένα 300 νικητές θα κερδίσουν τα ζυμαρικά τους για 1 χρόνο (24κιλά), 180 από μια δωροεπιταγή αξίας 200 ευρώ για αγορές από τα καταστήματα cook-shop και 2 θα κερδίσουν από μια δωροεπιταγή αξίας 3000 ευρώ για αγορές αγαθών από καταστήματα της επιλογής τους. Ο διαγωνισμός από τις 10 Νοεμβρίου επικοινωνείται τηλεοπτικά και υποστηρίζεται με προωθητικό υλικό στα σημεία πώλησης.

Η συμμετοχή γίνεται με αποστολή κωδικού μέσω sms ή μέσω του site www.60xroniamelissa.gr. Οι κωδικοί βρίσκονται στο φυλλάδιο που εσωκλείεται στις προωθητικές συσκευασίες Μέλισσα 2+1 και 1+1 δώρο.
Η εταιρεία επανακυκλοφορεί παράλληλα συσκευασία της δεκαετίας του ’50, ένα πακέτο μακαρόνια σε χάρτινη συσκευασία, στα χρώματα και τη μακέτα όπως ακριβώς κυκλοφορούσε την περίοδο 1956 – 1966, πριν δηλαδή την εμφάνιση της αυτόματης συσκευασίας. Στο πίσω μέρος της συσκευασίας υπάρχει η αυθεντική συνταγή κρέας ροσμπίφ με μακαρόνια, όπως την έφτιαχναν τη δεκαετία του ’50.