Παρόλα αυτά, το μερίδιο που θα κατευθυνθεί στα digital κανάλια θα είναι μεγαλύτερο από κάθε άλλη φορά. Συγκεκριμένα, η Kantar προβλέπει ότι το διάστημα αυτό η δαπάνη για τις προεδρικές εκλογές θα αυξηθεί κατά 14%, τη στιγμή που το ποσοστό αυτό για το 2018 ανήλθε σε 21%. Από τα 6 δισ. δολάρια της πολιτικής διαφημιστικής δαπάνης το 2019-2020, εκτιμάται ότι το 20%, δηλαδή 1,2 δισ. δολάρια θα κατευθυνθούν στο digital. Η τηλεόραση εξακολουθεί να απορροφά τη μερίδια του λέοντος του διαθέσιμου budget.
(Πηγή: www.emarketer.com)