Πώς τα brands μπορούν να εξελιχθούν για να προσεγγίσουν τους Millennials και την Gen Z; Πώς αφουγκράζονται τις νέες γενιές που δημιουργούν την κοινωνική τους ταυτότητα μέσω της εικόνας και της αφήγησης; Αυτά είναι κάποια από τα ερωτήματα στα οποία απαντά ο Sean MacDonald, Global Global Chief Digital Officer της McCann Worldgroup, σε δημοσίευμα του The Drum. Συγκεκριμένα, αναφέρεται στα τέσσερα «P» του marketing, με τα οποία οι marketers μπορούν να επικοινωνήσουν με τις νέες γενιές για να περάσουν τα μηνύματά τους και να «ξεκλειδώσουν» τις δυνατότητές τους.

Πρόκειται για τα εξής: 1. Purpose: Οι Millennials και η Gen Z διαθέτουν μεγαλύτερη ενσυναίθηση και αναζητούν brands με τα οποία μπορούν να μοιραστούν τις ίδιες αξίες. 2. Positioning: Ο προσανατολισμός των γενεών αυτών στις εμπειρίες και στο context, ωθεί τα brands να δημιουργήσουν μια κουλτούρα εμπειριών που θα τις «αγκαλιάσει», καθώς εάν σχετιστούν με αυτήν, θα είναι πιο πιθανό να μετατραπούν σε πιστούς πελάτες. 3. Personalized: Οι νέοι επιθυμούν πράγματα που φέρουν τη σφραγίδα τους, που τα βιώνουν ως προσωπικά ή εξατομικευμένα. Επομένως, τα brands θα πρέπει να γίνονται αντιληπτά ως αυθεντικά και ανοικτά στον διάλογο μαζί τους. 4. Partnerships: Τα brands που συνεργάζονται με διαφορετικής φιλοσοφίας brands, ανοίγονται σε ένα, προηγουμένως, μη προσβάσιμο κοινό.

(Πηγή: The Drum)