Μέσω εξωτερικών οθονών καταναλωτή
Η Intale παρέχει στα περίπτερα οθόνη με το καλάθι αγορών, με το συγκεκριμένο πρόγραμμα να παρουσιάζεται στην έκθεση του κλάδου στις 20 έως 22 Οκτωβρίου.

Μέσω των εξωτερικών οθονών στα περίπτερα από την Intale, ο καταναλωτής ενημερώνεται για τα προϊόντα που βρίσκονται στο καλάθι του καθώς αυτά σκανάρονται, ενώ στην οθόνη παίζουν διαφημίσεις. Οι διαφημίσεις επιλέγονται ανάλογα με την ώρα, την ημέρα, την τοποθεσία του καταστήματος, αλλά και συμπληρωματικά με τα προϊόντα που βρίσκονται εκείνη τη στιγμή στο καλάθι του καταναλωτή.

Ο Φάνης Κουτουβέλης, CEO της Intale, δήλωσε: «H Intale δίνει τη δυνατότητα να επικοινωνούν οι πελάτες μας με τους καταναλωτές ακριβώς τη στιγμή της συναλλαγής και σε συνδυασμό με τα προϊόντα που μπαίνουν στο καλάθι. Ενισχύουμε έτσι τις συνδυαστικές πωλήσεις, αυξάνουμε τις αυθόρμητες αγορές και κατ’ επέκταση μεγαλώνουμε τον συνολικό τζίρο του κλάδου της μικρής λιανικής». Ήδη έχουν τοποθετηθεί οθόνες καταναλωτή σε 200 καταστήματα πελατών της Intale και στόχος της είναι να διπλασιαστούν μέχρι τα μέσα του 2018.