Διαχείριση εμπορικών δραστηριοτήτων και διανομή μάρκας

(Τορίνο)  Ως σήμερα, η Tata Motors διαχειριζόταν στην Ινδία τη διανομή των προϊόντων που φέρουν το εμπορικό σήμα Fiat, μέσω του δικτύου διανομέων Tata-Fiat. Η ανάπτυξη του νέου δικτύου θα ξεκινήσει σταδιακά, ενώ οι 178 υπάρχοντες διανομείς Fiat-Tata, σε 129 πόλεις, θα ενθαρρυνθούν να θέσουν τα θεμέλια του μελλοντικού δικτύου. Η κοινοπραξία Fiat-Tata, που ανακοινώθηκε το 2006, έχει προχωρήσει στην παραγωγή περίπου 190.000 αυτοκινήτων και 337.000 κινητήρων.