Οι επικεφαλείς των τμημάτων marketing των παραπάνω εταιρειών -και όχι μόνο- αναμένεται να παρουσιάσουν με το μέθοδο του pecha kucha (20 slides επί 20 sec έκαστο) το δικό τους case, που άμεσα ή έμμεσα στηρίζει την ελληνικότητα, την ελληνική οικονομία, την ελληνική κοινωνία. Στο συνέδριο, marketers και σύνεδροι θα έχουν τη δυνατότητα πέρα από τις παρουσιάσεις, να ανταλλάξουν απόψεις και προβληματισμούς για την ελληνικότητα και να διερευνήσουν στρατηγικές και εναλλακτικούς δρόμους ανάπτυξης, στους οποίους η ελληνικότητα έχει τον πρώτο ρόλο.

Το μεγάλο ενδιαφέρον του συνεδρίου αποδεικνύει η χορηγική του στήριξη από σημαντικές εταιρείες, όπως η Coca Cola Τρία Έψιλον και η Γέφυρα ΑΕ που ανέλαβαν την χορηγία και η Αθηναϊκή Ζυθοποιία που έχει την Υποστήριξη, ενώ το πακέτο των χορηγών και υποστηρικτών αναμένεται να διευρυνθεί. Το συνέδριο τέθηκε υπό την αιγίδα του ΣΔΕ και τη στήριξη της «Συμμαχίας για την Ελλάδα».

Περισσότερα στο www.markonellinikotita.gr