Το Sport24, μετά από 16 χρόνια παρουσίας στον χώρο των αθλητικών Μέσων, προχωρά σε ριζικό και δομικό redesign, ανανεώνοντας τον σχεδιασμό και την αισθητική του, αλλά διατηρώντας τη φιλοσοφία του. Με βασικό μήνυμα «Μόνο Αθλητικά», το brand της 24 Media καλωσορίζει τους αναγνώστες του στο νέο ψηφιακό του περιβάλλον, πιστό στην αποστολή του «για άμεση και αμερόληπτη αθλητική ενημέρωση, χωρίς ίχνος οπαδισμού». Το Sport24 έχει επενδύσει στο Matchcenter, πλατφόρμα live ενημέρωσης για όλα τα αθλήματα και διοργανώσεις, στο audio (podcasts) και video content (live shows, web series, sports docs), στο data journalism (Opta, InstatScout), σε bet υπηρεσίες και περιεχόμενο. Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του νέου Sport24 έγινε από το Product & Technology τμήμα της 24 Media.

Ο COO της 24 Media, Μάνος Μίχαλος, δήλωσε: «Το Sport24 περνάει στη νέα εποχή του, ύστερα από 16 συνεχόμενα χρόνια που οδηγεί τις εξελίξεις στα αθλητικά Media. Η στρατηγική, ο σχεδιασμός, η υλοποίηση και η δημοσιογραφική ποιότητα του περιεχομένου του Sport24 αποτελούν τις σημαντικότερες εγγυήσεις, ότι δημιουργήσαμε ένα προϊόν που θα αποτελέσει ορόσημο για το ελληνικό ψηφιακό media industry».