Τις δυνατότητες σχεδιασμού βέλτιστης καταναλωτικής εμπειρίας ανέδειξαν έλληνες και ξένοι experts στο πλαίσιο του CX Summit 2019, που διοργάνωσε το Marketing Week της BOUSSIAS την Τρίτη, 26 Νοεμβρίου.
Παρουσιάζοντας παραδειγματικά cases από πολλούς διαφορετικούς κλάδους, οι ομιλητές κατέδειξαν τη σημασία της κατάλυσης των siloes και υπογράμμισαν την ανάγκη για συνέπεια, διαφάνεια και λογοδοσία, με στόχο την εφαρμογή βιώσιμων στρατηγικών CX. Η συμβολή της στρατηγικής design στον εταιρικό ψηφιακό μετασχηματισμό, αλλά και στη διαμόρφωση μιας purposeful agenda τέθηκε στο επίκεντρο, προτάσσοντας έναν νέο ρόλο για τους designers, αλλά και τις μάρκες συνολικά.
Η στήριξη από πλευράς C-suite για την υιοθέτηση μιας απόλυτα ανθρωποκεντρικής προσέγγισης εντοπίστηκε ως sine qua non για την επιτυχία της, ενώ έμφαση δόθηκε και στον ρόλο των ίδιων των εργαζομένων, οι οποίοι χειρίζονται τα εργαλεία και μπορούν να λειτουργήσουν ως brand ambassadors.
Η διοργάνωση έδωσε τη δυνατότητα ανταλλαγής εμπειριών και insights σε brands και agencies της ελληνικής αγοράς, τα οποία συζήτησαν σε πάνελ τις τάσεις, τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες αναβάθμισης της εμπειρίας πελάτη, βάζοντας στο τραπέζι προτάσεις για disruptive τακτικές και βιώσιμες πολιτικές. Θα ακολουθήσει αναλυτικό ρεπορτάζ σε επόμενο τεύχος του Marketing Week.