Η Wavemaker εξασφάλισε πρόσβαση στο «Overlapping Audiences» Automatic Programming Interface (API) της Amazon Advertising, το οποίο παρέχει στα brands insights με στόχο την κατανόηση των σχέσεων μεταξύ του κοινού ενός brand με άλλα κοινά στο Amazon.

Το agency του Group M υποστηρίζει ότι είναι το πρώτο παγκοσμίως το οποίο ενσωματώνει το API απευθείας στην πλατφόρμα του «Provocative Planning». Με αυτόν τον τρόπο, η Wavemaker θα δώσει τη δυνατότητα στους planners να έχουν απευθείας πρόσβαση σε insights από κοινά της Amazon, προκειμένου να τα ενσωματώσουν σε media plans και καμπάνιες. Αυτό, «θα δημιουργήσει ισχυρές audience στρατηγικές και θα συμβάλλει στην υλοποίηση των digital maturity σχεδίων των πελατών».

«Με την πρόσβαση στο Overlapping Audiences API της Amazon Advertising μπορούμε να βελτιστοποιήσουμε της καμπάνιες των πελατών μας στην Amazon και να συμβάλλουμε στην ανάπτυξή τους», σημείωσε ο Mudit Jaju, global Head of e-Commerce της Wavemaker. «Μέσα από τη συνεχή προσπάθειά μας να προκαλέσουμε θετικά εμάς και την ισχυρή συμμαχία μας με την Amazon Advertising, μπορούμε πλέον να προσφέρουμε στους πελάτες μας νέα ανταγωνιστικό επίπεδο audience planning», πρόσθεσε ο Toby Jenner, global Chief Executive της Wavemaker. (Πηγή: Campaign)