Στόχος η δημιουργία διεθνών ενεργειών και η ανίχνευση νέων τάσεων

(ΡΟΤΕΡΝΤΑΜ) Στα agencies που επιλέχθηκαν περιλαμβάνονται τα Africori, NewAer, LifeSum και Thoughtful Media Group, και στα brands που θα συμμετέχουν στο πρόγραμμα περιλαμβάνονται τα Hellman’s, Magnum, Flora και Vaseline. Η Unilever θα διαθέσει σε κάθε εταιρεία 71.800 ευρώ, mentorship και μια σειρά υπηρεσιών, με αντάλλαγμα ένα ψηφιακό marketing πλάνο για κάθε brand. Οι καμπάνιες θα «τρέξουν» μετά την ολοκλήρωσή τους σε Αφρική, Ευρώπη, Ασία και Βόρεια Αμερική. Ο Marc Mathieu, Αντιπρόεδρος Marketing της Unilever, αναφέρει σχετικά: «Η συνεργασία με νέες εταιρείες θα μας επιτρέψει να συνεχίσουμε να ανακαλύπτουμε νέες τεχνολογίες και πλατφόρμες, που ενισχύουν το engagement του καταναλωτικού κοινού με τα brands μας διεθνώς».