Αφορά στη Log-Out Experience καμπάνια του Dοve στο Facebook, που άγγιξε το 37% των χρηστών

Την πρώτη μέρα προβολής, με το reach να φτάνει το 1,5 εκατ. χρήστες, η καμπάνια προσέγγισε το 37% των Ελλήνων στο Facebook. Επίσης, τα video views ξεπέρασαν τις 175.000, κάτι που σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα premium οχήματα του Facebook τα οποία χρησιμοποιήθηκαν παράλληλα, οδήγησε το engagement rate της σελίδας του Dove σε αύξηση κατά 28%. Το «Real Beauty Sketches» του Dοve έχει κερδίσει την προτίμηση των χρηστών όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο, αφού πρόσφατα υπερέβη τα 114 εκατ. views.