Αφορά σε ενέργεια στα Social Media

Με οδηγό το motto του brand «The most original people deserve the most original vodka», το agency δημιούργησε online καμπάνια αποκλειστικά στο Facebook. Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η Stolichnaya καλεί τους χρήστες να εκφράσουν τις προσωπικές επιλογές τους αποδεικνύοντας στους ίδιους και στους φίλους τους πόσο «Original» είναι. Στο www.facebook.com/Stoli-Greece, οι χρήστες έχουν την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν με το brand και να καταφέρουν, μέσα από ψηφοφορία, να αναδειχθούν στον/στην Original του μήνα.

Οι συμμετέχοντες διεκδικούν κάθε μήνα, δώρα εμπειρίας, όπως ένα 4ήμερο ταξίδι στο Λος Άντζελες για ένα Prive Party παρέα με το Hugh Hefner και τα κουνελάκια του. Το Facebook application πλαισιώνουν ειδικά videos τα οποία επιμελήθηκε η spiritup LAB και στα οποία πρωταγωνιστούν η Κάτια Δέδε και ο Γιάννης Σπαλιάρας. O διαγωνισμός διεξάγεται στην επίσημη fan page της Stolichnaya, την οποία διαχειρίζεται καθημερινά η spiritup LAB, και θα έχει συνολική διάρκεια 4 μήνες.