Για το λανσάρισμα της νέας σειράς αλλαντικών Φούρνου Πάριζα και Παριζάκι

Η καμπάνια λανσαρίσματος έχει ξεκινήσει με τηλεοπτικό σποτ, το οποίο έχει φυσικά επιμεληθεί η Black Cherry και όχι η The Newtons Laboratory, όπως εκ παραδρομής αναφέρθηκε στο χθεσινό Daily Fax. Όσον αφορά στα αλλαντικά φούρνου Πάριζα και Παριζάκι, τα εν λόγω προϊόντα έχουν 3 ημέρες προετοιμασίας, φτιάχνονται από κομμάτια εκλεκτού χοιρινού κρέατος με διαλεκτά καρυκεύματα που σιγοψήνονται για αρκετές ώρες σε ειδικό φούρνο και παραμένουν σε ελεγχόμενη θερμοκρασία και υγρασία, διατηρώντας όλα τα πολύτιμα συστατικά τους. Με τον τρόπο αυτό, αποκτούν ιδιαίτερη, βελούδινη όψη, πλούσιο άρωμα και ελαφριά, ζουμερή γεύση. Σύμφωνα με πληροφορίες, με τη νέα σειρά καινοτόμων προϊόντων, η Νίκας επιχειρεί να διευρύνει σε πωλήσεις το segment της πάριζας, το οποίο τα τελευταία 5 χρόνια έχει χάσει το 35% των καταναλωτών που το επέλεγαν.