Συγκεκριμένα, η MSPS υποστηρίζει τη MasterCard σε θέματα στρατηγικού σχεδιασμού, δημιουργικής επιμέλειας, ανάπτυξης, εφαρμογής και διαχείρισης προωθητικών και άλλων ενεργειών Below the Line. Η MSPS ξεκίνησε τη συνεργασία της με τη MasterCard αναλαμβάνοντας τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και την επιμέλεια του προγράμματος επιβράβευσης, για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά, με κάρτες MasterCard που διαθέτουν την τεχνολογία για ανέπαφες συναλλαγές σε επιλεγμένα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος. Στη συνέχεια, ανέλαβε τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και την επιμέλεια του προγράμματος επιβράβευσης των κατόχων καρτών MasterCard που κάνουν χρήση της νέας υπηρεσίας μετακίνησης uberX. Παράλληλα, η συνεργασία διευρύνεται και στις υπηρεσίες Digital Marketing όπου η MSPS ανέλαβε το Social Media Marketing και την ανάπτυξη μίας σειράς Interactive Digital καμπανιών, στο πλαίσιο προγραμματισμένων προωθητικών ενεργειών.