Η εταιρεία θα δαπανήσει πάνω από 10 εκατ. δολάρια σε διαφημίσεις

(ΛΟΝΔΙΝΟ)  Όπως έγινε γνωστό, η Diageo, στο ρόστερ της οποίας ανήκουν brands όπως τα Johnnie Walker, Guinness και Smirnoff, θα δαπανήσει περισσότερα από 10 εκατ. δολάρια σε διαφημίσεις στο site κοινωνικής δικτύωσης.

Ως αντάλλαγμα, θα είναι μία από τις πρώτες εταιρείες που θα έχει τη δυνατότητα να αξιοποιήσει τα νέα εργαλεία του Facebook, ενώ, μεταξύ άλλων, θα λάβει και συμβουλευτικές υπηρεσίες προκειμένου να εξασφαλίσει ότι οι διαφημίσεις της θα είναι «social by design».

Στο πλαίσιο της συμφωνίας, ο Andy Fernell, CMO της Diageo, θα αποτελέσει μέλος του Συμβουλίου Πελατών του Facebook, στο οποίο ήδη συμμετέχουν ο Nick Brien, CEO της McCann Worldgroup και η Wendy Clark, SVP, Integrated Marketing της Coca-Cola.