Στο πλαίσιο της επέκτασης του Spotify σε νέες αγορές

(Νέα Υόρκη)  Έτσι, στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, το Spotify θα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στην καμπάνια «Year of Music» της Coca-Cola, η οποία θα «τρέξει» το 2013. Όπως αναφέρει ο Joe Belliotti, director-global entertainment marketing, «θα αξιοποιήσουμε το εύρος μας και τις καμπάνιες μας για να προωθήσουμε το brand του Spotify». Και αυτό αναμένεται να συμβεί με ειδικούς κωδικούς σε συσκευασίες της Coca-Cola, με διαφήμιση σε παραδοσιακά Μέσα και προωθητικές ενέργειες σε εστιατόρια όπως τα McDonald’s.

Αναφερόμενος στη συνεργασία, ο Daniel Ek, Ιδρυτής του Spotify, δήλωσε: «Θέλουμε η μουσική να είναι σαν το νερό, παντού. Αν το καλοσκεφτείτε, βέβαια, αυτό που θέλουμε είναι να είμαστε σαν την Coca-Cola. Διότι είναι παντού». Η Coca-Cola δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη μουσική, προκειμένου να έρθει ακόμα πιο κοντά στους νέους, οι οποίοι εκτιμάται ότι μέχρι το 2020 θα αποτελούν το 1/3 του παγκόσμιου πληθυσμού.