Ανακοινώθηκε στο πλαίσιο εκδήλωσης για τα μεγάλα μπασκετικά γεγονότα της χρονιάς
Η Thinkdigital και το Eurohoops.net, επίσημος Global Media Partner της Euroleague ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους και υποδέχτηκαν διαφημιζόμενους και διαφημιστές σε εκδήλωση που έγινε στο κλειστό γήπεδο μπάσκετ της Πεντέλης.

Από πλευράς Thinkdigital πήραν τον λόγο ο Γιώργος Φραγκάκης, Managing Director και ο Χρήστος Χρήστου, Commercial Director, και από πλευράς Eurohoops ο Κωνσταντίνος Παπαλουκάς, Διευθύνων Σύμβουλος, οι οποίοι ανέλυσαν τη διαφορετικότητα του Eurohoops.net, τη δυναμική που παρουσιάζει το Μέσο και παρουσίασαν τις δυνατότητες χορηγικής προβολής σε μία χρονιά γεμάτη μπάσκετ. Ειδική μνεία έγινε και στο ειδικό πρόγραμμα εκπαίδευσης για παιδιά που θα εγκαινιάσει το Eurohoops, Eurohoops Junior.

Την παράσταση, ωστόσο, έκλεψαν, οι 5 παίκτες-θρύλοι της Εθνικής ομάδας μπάσκετ, οι οποίοι έδωσαν το «παρών». Οι Θοδωρής Παπαλουκάς, Δημήτρης Διαμαντίδης, Κώστας Τσαρτσαρής, Δήμος Ντικούδης και Σοφοκλής Σχορτσιανίτης μίλησαν για τη δύναμη της ομαδικότητας, ευχήθηκαν «καλά καλάθια» στο Eurohoops.net και παρακολούθησαν μαζί με το κοινό τα τελευταία λεπτά του περίφημου αγώνα με τις Η.Π.Α. Το Eurohoops.net τοποθετείται ως το κορυφαίο μέσο για το μπάσκετ στην Ευρώπη. Είναι διαθέσιμο σε 6 γλώσσες, προσελκύει κάθε μήνα 1 εκατ. μοναδικούς αναγνώστες, με την αύξηση σε σχέση με πέρυσι να φτάνει το 160%.