Για τη δημιουργία WOM καμπάνιας για τα παιδικά αφρόλουτρα Sanex Kids

Η καμπάνια θα διαρκέσει όλο το καλοκαίρι, ώστε οι Agents να δοκιμάσουν και να διαδώσουν τα προϊόντα στις καλοκαιρινές τους διακοπές. Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, οι Agents θα ενημερώνουν τη spread-it, μέσω online ερωτηματολογίων και αναφορών, για την εμπειρία τους με τα προϊόντα και τις συζητήσεις που έγιναν σχετικά με αυτά.

Από την έρευνα θα αντληθούν χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με τη συμπεριφορά των Αgents πριν και μετά την καμπάνια, χρησιμοποιώντας εξειδικευμένες μεθόδους ποσοτικής και ποιοτικής ανάλυσης. Παράλληλα, η Colgate-Palmolive θα έχει τη δυνατότητα να επικοινωνεί μαζί τους μέσω της πλατφόρμας της spread-it, ενώ θα λάβει φωτογραφίες και videos από την εμπειρία των Agents και των παιδιών τους.