Η ιδιοκτήτρια του Snapchat, Snap και το WPP ξεκινούν συνεργασία, σε παγκόσμιο επίπεδο, για το λανσάρισμα του The AR Lab, το οποίο υπόσχεται να βοηθήσει τα brands να δημιουργήσουν AR εμπειρίες, με έμφαση στο e-commerce. Η συνεργασία έρχεται να συνδυάσει τις ικανότητες του WPP σε creative, media, commerce και τεχνολογία, με την εξειδίκευση της Snap στο AR.

Το WPP, ως πρώτο agency AR partner της Snap, θα συνεργαστεί με την πλατφόρμα σε προϊόντα και τεχνολογίες, όπως το νέο εργαλείο Snapchat Trends, με το οποίο τα brands και οι εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν proprietary insights και data για να διαμορφώσουν το δημιουργικό και τις καμπάνιες τους. Η συνεργασία περιλαμβάνει, επίσης, έναν custom AR Lab Strategy Guide, τη δημιουργία optimisation scorecard για τους πελάτες του WPP, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα AR Lab Academy, καθώς και AR production διαγωνισμό μεταξύ των πελατών του WPP.

Σε πρόσφατη μελέτη που διεξήγαγε για τη Snap η Deloitte Digital σε 15 μεγάλες αγορές, διαπιστώθηκε ότι οι καταναλωτές θεωρούν σε μεγάλο βαθμό ότι το AR θα παίξει σημαντικό ρόλο στην αλληλεπίδρασή τους με τα brands τα επόμενα χρόνια, με το 94% των ερωτηθέντων να αναμένουν ότι θα χρησιμοποιήσουν AR για αγορές, περισσότερο ή στον ίδιο βαθμό, συγκριτικά με το τρέχον έτος. (Πηγή: Campaign)