H SmartRep παρουσιάζει τον «Philos», το νέο chatbot του αεροδρομίου Αθηνών, το οποίο είναι στη διάθεση των ταξιδιωτών για την πληροφόρησή τους σε θέματα που αφορούν στο ταξίδι σε σχέση με τον Covid-19, με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης.

Χρησιμοποιώντας επεξεργασία φυσικής γλώσσας (NLP) και την τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης (AI), ο «Philos» συστήνεται στους ταξιδιώτες στην ιστοσελίδα του αεροδρομίου www.aia.gr, αναμένοντας να καθοδηγήσει το κοινό, αλλά και να απαντήσει στις ερωτήσεις του σε σχέση με τον Covid-19, είτε πρόκειται για το ταξίδι, είτε για άλλες υπηρεσίες του αεροδρομίου, είτε για τα μέτρα προστασίας που ισχύουν στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. Ο «Philos» έχει ήδη απαντήσει σε απορίες 18.000 ταξιδιωτών.