Για τον εμπλουτισμό της αθλητικής ενότητας του MSN

Η ενότητα περιλαμβάνει 4 μεγάλες θεματικές υποενότητες, «Ποδόσφαιρο», «Μπάσκετ», «Motor Sports» και «Άλλα Αθλήματα», 23 επιμέρους κατηγορίες, αλλά και απόψεις αθλητών, αθλητικογράφων και αναλυτών. H Thinkdigital είναι αποκλειστικός συνεργάτης διαφήμισης και για τα δύο Μέσα.

Το www.msn.gr αναδείχθηκε το δημοφιλέστερο ελληνικό portal, από το Δεκέμβριο του 2009, με 3,3 εκατ. unique browsers κάθε μήνα, κατά μέσο όρο, σύμφωνα με την AGB Nielsen/Nielsen Online, (3.280.641 Unique Browsers) για τον Ιούνιο. To www.gazzetta.gr είναι το 2ο δημοφιλέστερο αθλητικό site σε unique browsers, με 968.329 σύμφωνα με την AGB Nielsen/Nielsen Online, για το πρώτο 15νθήμερο Ιουλίου.