Με τίτλο «Είσαι ο καλύτερος στην παρέα; Γίνε ο καλύτερος στον κόσμο», η νέα 360° καμπάνια της Interweave για το Backgammon: Lord of The Board, της ισραηλινής εταιρείας Beach Bum Gaming είναι ήδη στον «αέρα».

Για τη συγκεκριμένη εφαρμογή, η Ελλάδα αποτελεί την αφετηρία για το λανσάρισμα των καμπανιών της, καθώς είναι η πρώτη που δημιουργείται παγκοσμίως. Η καμπάνια κάνει feature τον Έλληνα chef, Λεωνίδα Κουτσόπουλο, και προσκαλεί τους απανταχού «ταβλαδόρους» να γίνουν «ταβλαλόρδοι».

Η Interweave, ως creative partner, και έχοντας ως γνώμονα την ενίσχυση του brand awareness του Backgammon: Lord of the Board στην ελληνική αγορά, ανέλαβε τη στρατηγική και το creative direction της 360° καμπάνιας με τη δημιουργία του TVC καθώς και όλα τα digital και social media υλικά που θα χρησιμοποιηθούν. Ταυτόχρονα, πραγματοποιείται activation που αφορά τη συνεργασία με publishers ενώ ενεργοποιείται παράλληλα influencer marketing για τους επόμενους μήνες.

«Η ένταξη ενος brand τέτοιου βεληνεκούς στο portfolio μας, μας βοηθάει να εξελιχθούμε τόσο ως ομάδα αλλά και ως επαγγελματίες, ενώ ταυτόχρονα ήταν ένα μεγάλο challenge να μπούμε στον χώρο του gaming και να αναλάβουμε τον πιο δυνατό παίκτη στην κατηγορία του», σημειώνει η Account και Production Director, Μυρτώ Ευαγγελίδου.