Αφορά στη διαχείριση των digital media των μπισκότων Μιράντα

Στο πλαίσιο της ευρύτερης digital στρατηγικής που χαράχτηκε σαν πρώτο βήμα, η εταιρεία σχεδίασε και υλοποίησε την εφαρμογή «Γλυκόλογα», όπου καλεί τους φίλους της να μοιραστούν τον τρόπο με τον οποίοι εκείνοι αποκαλούν το «αστεράκι» τους, προβάλλοντας έτσι την τρυφερή σχέση μητέρας και παιδιού. Μέσω της εφαρμογής αυτής θα αναδειχθεί το όνομα της νέας digital πλατφόρμας της δεύτερης φάσης της digital στρατηγικής: η εταιρεία σχεδιάζει και θα υλοποιήσει έναν ιστότοπο για μητέρες με πλούσιο περιεχόμενο για τα παιδιά τους, ανά ηλικία, αλλά και για αυτές σαν γυναίκες, με όνομα που θα έχει βγει από τους fans της σελίδας στο Facebook. Κάθε ενότητα του ιστότοπου θα έχει αρθρογραφία από μια επώνυμη μητέρα, η οποία μέσω των προσωπικών της social media καναλιών θα προωθεί το περιεχόμενο και την κατανάλωση των μπισκότων Μιράντα.