Tη στρατηγική ενεργειών digital marketing για 3 brands της ελληνικής εταιρείας Foodrinco, του αμιγώς οικογενειακού ομίλου επιχειρήσεων Βυτογιάννη, ανέλαβε η Generation Y – International eBusiness Hub. Συγκεκριμένα, η συνεργασία αφορά στα brands Vitamin Well, το λειτουργικό μη αεριούχο ποτό, εμπλουτισμένο με βιταμίνες και ιχνοστοιχεία, το οποίο λανσαρίστηκε πρόσφατα στην ελληνική αγορά, το Nestea και το Luke’s, το οποίο ανήκει στην κατηγορία των hard seltzers και παρουσιάζεται αυτήν την περίοδο στο ελληνικό κοινό.

Η Generation Y έχει ήδη οργανώσει, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση, ένα πλήρες πλάνο στρατηγικής digital marketing για το καθένα από τα brands, με στόχο να επιτευχθεί, όπως αναφέρει, η άψογη ψηφιακή παρουσία που αρμόζει σε τέτοια brands παγκοσμίου φήμης.