Το Facebook, με τα Ray-Ban Stories, παίρνει τη σκυτάλη στον «αγώνα» των smart glasses από το Snapchat Spectacles και το Google Glass, με το βλέμμα στραμμένο στην επαυξημένη πραγματικότητα (augmented reality). Το νέο τεχνολογικό αξεσουάρ στοχεύει στο να φέρει το feed όσο δυνατόν εγγύτερα στα μάτια των χρηστών του.

Το νέο αυτό ζευγάρι γυαλιών, που δημιουργήθηκε στα πρότυπα του κλασικού σχεδιασμού Wayfarer της Ray-Ban, δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να ακούσει το podcast που επιθυμεί ή να αλληλεπιδράσει με το voice assistant χωρίς να χρειαστεί να κουνήσει καν το δάχτυλό του. Τα γυαλιά διαθέτουν στον σκελετό τους μια μικρογραφία μικροφώνου και ηχείου, που βοηθά τον χρήστη να μεταπηδά από τη διαδικτυακή στην πραγματική ζωή με ευκολία. Αναφερόμενη στο τεχνολογικό αξεσουάρ, κόστους 299 δολαρίων, η Monisha Perkash, Product Lead στο Facebook’s Reality Labs division, είπε: «Η αποστολή μας είναι να κατασκευάσουμε εργαλεία που θα βοηθήσουν τους ανθρώπους να αισθάνονται συνδεδεμένοι οποιαδήποτε στιγμή, σε οποιοδήποτε μέρος. Θέλουμε να δημιουργήσουμε μια αίσθηση κοινωνικής παρουσίας, την αίσθηση ότι μοιράζεστε τον ίδιο χώρο με κάποιο άλλο άτομο, ανεξαρτήτως της φυσικής απόστασης».

Έχοντας κατά νου τις επιπλοκές σε επίπεδο ιδιωτικότητας, το Facebook ανέπτυξε μέτρα προστασίας, όπως αυτόματη απενεργοποίηση της κάμερας και του μικροφώνου, όταν δεν χρησιμοποιούνται, και ένα ενσύρματο LED που προειδοποιεί τον χρήστη για την ύπαρξη άλλων ατόμων σε κοντινή απόσταση κατά την εγγραφή, καθώς ο σκελετός έχει τη δυνατότητα να φέρει και μικρογραφία κάμερας.
(Πηγή: The Drum)