Για την προβολή της χώρας σε ΗΠΑ και Καναδά

H επιλογή των αγορών έγινε από τον ΕΟΤ λόγω της μεγάλης αποδοχής του Daily Secret από κοινά τα οποία είναι διαμορφωτές τάσεων και ταξιδιώτες που αναζητούν αυθεντικές εμπειρίες. Η καμπάνια προσκαλεί τους χρήστες να διεκδικήσουν ένα δωρεάν ταξίδι στην Αμοργό, απαντώντας σε κουίζ σχετικά με το «τι είδους ταξιδιώτης είσαι». Ανάλογα με τις απαντήσεις, τους αποκαλύπτει κρυφές συμβουλές με τη μορφή 5 θεματικών οδηγών, για να κάνουν στην Ελλάδα τις διακοπές των ονείρων τους. Το Daily Secret, του οποίου αποκλειστικός αντιπρόσωπος διαφήμισης ανέλαβε πρόσφατα η ThinkDigital, απευθύνεται σε περισσότερους από 1,8 εκατ. συνδρομητές σε όλο τον κόσμο.