Αφορά στο σχεδιασμό διαγωνισμού για τη νέα συσκευασία του Campari

Οι καταναλωτές εμπνέονται και φωτογραφίζουν το Campari, και ανεβάζοντας τις φωτογραφίες τους στο Instagram με tag #instacampari. Οι νικητές θα κερδίσουν 5 δωρεάν συμμετοχές στο fashion photography workshop by George Dimopoulos, ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές Sony και άλλα δώρα.

Σχολιάζοντας τη νέα συνεργασία της Αία Relate ο Πάνος Ρήγας, Creative Partner της εταιρείας, ανέφερε τα εξής: «Η Άμβυξ είναι μια από τις ηγετικές εταιρείες στο χώρο της διανομής ποτών και το Campari είναι το κατεξοχήν στιλάτο και γεμάτο έμπνευση προϊόν. Η συνεργασία αυτή μας κάνει ιδιαίτερα περήφανους και είμαστε έτοιμοι για πιο πολλά ανάλογα projects, ακόμα πιο δημιουργικά».