Καμπάνια λανσαρίσματος των «Χωριανό» και «Γεύση2» στο Facebook

«Γιατί το ψήσιμο είναι παράδοση στην «οικογένεια Παπαδοπούλου»: Mε αυτή την αφορμή, η οικογένεια ενώνεται  στο Facebook, για να χαρτογραφηθεί, μετρηθεί και να δοκιμάσει τα νέα προϊόντα της. Συμμετέχουν και όσοι δεν λέγονται «Παπαδόπουλος, αφού τελικά όλοι ξέρουμε έναν Παπαδόπουλο» αναφέρει η σχετική ανακοίνωση της Tribal DDB Athens, η οποία επιμελήθηκε το project.

Πιο συγκεκριμένα, η Tribal DDB Athens ανέπτυξε το concept, δημιούργησε τα video και την Facebook εφαρμογή, όπως επίσης το website www.mirisepsomi.gr και την  online επικοινωνία των νέων προϊόντων.