Η Digital Minds ανέλαβε τη διανομή και την προώθηση του τελευταίου album του Mad Clip με τίτλο «Money and Drugs Can’t Live In Poverty» (Capital Music/Panik Records). Σπάζοντας πολλαπλά ρεκόρ κατάφερε να φτάσει στην θέση #5 του παγκόσμιου Top Albums Debut Chart του Spotify αμέσως μετά την κυκλοφορία του.

Σε συνεργασία με το Spotify, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μια μεγάλη καμπάνια διεθνούς reach, με στόχευση κοινού σε Ελλάδα, ΗΠΑ, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο και Κύπρο με highlight την παρουσία της κυκλοφορίας στο κεντρικό billboard στην Times Square της Νέας Υόρκης, της πόλης από την οποία έκανε το μουσικό του ξεκίνημα ο Mad Clip.

Μέσα σε λίγες ημέρες από την κυκλοφορία του, το album έχει ξεπεράσει τα 14 εκατομμύρια streams στο Spotify και ήδη αποτελεί την κυκλοφορία με τα περισσότερα ημερήσια και εβδομαδιαία streams, το καλύτερο ντεμπούτο δίσκου όλων των εποχών για την Ελλάδα, ενώ ο Mad Clip είναι ο καλλιτέχνης με τα περισσότερα ημερήσια και εβδομαδιαία streams στην Ελλάδα.