Στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας

Με την έναρξη της σεζόν, η Εθνική Λυρική Σκηνή απέκτησε ενεργή παρουσία στα δίκτυα Facebook, Twitter και Flickr, απ’ όπου το κοινό ενημερώνεται για τις παραστάσεις και τις λοιπές δράσεις της, έχει πρόσβαση σε φωτογραφικό υλικό, υποβάλλει ερωτήσεις και ιδέες, και έχει την ευκαιρία να συμμετέχει σε online διαγωνισμούς.

Ειδικότερα στο Facebook, η σελίδα κατακλύστηκε μέσα σε λίγες μέρες από χιλιάδες θαυμαστές και ως ανταπόδοση, η Εθνική Λυρική Σκηνή διέθεσε στους fans της προσκλήσεις για τις sold out παραστάσεις της Κάρμεν. Τις δράσεις ψηφιακής επικοινωνίας της Εθνικής Λυρικής Σκηνής υποστηρίζει
η Communication Effect.