Η Adweb ανακοίνωσε σήμερα την ενσωμάτωση των τεχνολογιών Oracle Advertising και Oracle Contextual Intelligence στο programmatic marketplace Premium Publishers Network (PPN), για να παρέχει στους συνεργάτες της (media agencies και publishers) αξιόπιστες μετρήσεις για verification και attention, καθώς και λύσεις για contextual targeting και brand safety.

Η συνεργασία αυτή αποτελεί την αρχή από μια σειρά ενεργειών που θα ακολουθήσουν και υποστηρίζει το όραμα της Adweb να καθιερώσει το Premium Publishers Network (PPN) σαν το πιο τεχνολογικά εξελιγμένο και αξιόπιστο programmatic marketplace για Media Agencies, Brands και Publishers. «Θέλαμε να προσφέρουμε ένα υψηλότερο επίπεδο διαφάνειας, ελέγχου και επιλογών στην ελληνική αγορά. Με αυτήν την προσθήκη, όλοι οι συνεργάτες μας θα έχουν πρόσβαση στις δυνατότητες που παρέχει μια παγκοσμίως αναγνωρισμένη εταιρεία τεχνολογίας. Η σημερινή ανακοίνωση αποτελεί συνέχεια της δέσμευσής μας να δημιουργήσουμε πραγματική αξία για τα media agencies και τους publishers», δήλωσε ο Άγγελος Γρυπαίος, CΟO της Adweb.

Επίσης, ο James Zaumeyer, Αντιπρόεδρος πωλήσεων της Oracle Advertising, ανέφερε ότι «οι αξιόπιστες λύσεις μας για measurement και contextual intelligence δίνουν στα brands την αυτοπεποίθηση να επενδύσουν στη διαφήμιση και παρέχουν διαφάνεια ως προς το αποτέλεσμα της διαφημιστικής δαπάνης τους. Ανυπομονούμε να βοηθήσουμε την Adweb στον στόχο της να διευρύνει την αξία του PPN marketplace για Brands και Publishers σε όλη την ελληνική αγορά».