Θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 21 Μαρτίου και θα αγγίξει σημαντικά ζητήματα του μέσου

Το συνέδριο θα αγγίξει σημαντικά ζητήματα που απασχολούν το μέσο, όπως το ρόλο του στο νέο επικοινωνιακό σκηνικό, τη νέα στρατηγική ανάπτυξής του, το ρόλο που έχουν η ψηφιακή τεχνολογία και το internet στην «επόμενη ημέρα του» (web & digital radio), την αποτελεσματικότητά του, το ρόλο της έρευνας και των μετρήσεων, το programming, τη δυναμική του ως διαφημιστικού μέσου, τις ευκαιρίες που προσφέρει σε διαφημιζόμενα προϊόντα και υπηρεσίες κ.ά.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου αναμένεται να συμμετάσχουν κορυφαίοι εκπρόσωποι του ραδιοφώνου από τη χώρα μας (ιδιοκτήτες, διευθύνοντες σύμβουλοι, εμπορικοί διευθυντές, υπεύθυνοι προγράμματος κ.α.), εκπρόσωποι διαφημιστικών εταιρειών και media specialist agencies, αλλά και πολύ σημαντικά ξένα ονόματα από το διεθνή χώρο της επικοινωνίας και του ραδιοφώνου. Πρόκειται για το πρώτο συνέδριο για το ραδιόφωνο μετά από πάρα πολλά χρόνια και αναμένεται να συγκεντρώσει το ενδιαφέρον τόσο της διαφημιστικής αγοράς, όσο και των ραδιοφωνικών σταθμών και ομίλων μέσων.