Ξεκινά η διαδικασία spec για τα media

(ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ) Όπως έχει ήδη γίνει γνωστό, το δημιουργικό spec ενοποίησε αρκετές αναθέσεις σε Omnicom και DDB. Τα μέρη του λογαριασμού που διαχειριζόταν η Interpublic μετακινούνται στην DDB, την BBDO και την JWT από πλευράς WPP. Η Interpublic διατήρησε τα media στις ΗΠΑ και άλλες αγορές, όμως σύμφωνα με πηγές της J&J, η εταιρεία είναι πολύ κοντά στην ολοκλήρωση του media spec για Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική και πιθανόν στη συνέχεια να ξεκινήσει spec για τις υπόλοιπες τρεις περιοχές της παγκόσμιας αγοράς της, συμπεριλαμβανομένης της Β. Αμερικής. Το μεγαλύτερο κομμάτι των media της J&J στη Β. Αμερική χειρίζεται η Universal McCann.