Εξαγόρασε την εταιρεία Mobile Interactive Group έναντι 59 εκατ. δολαρίων

H MIG, η οποία εδρεύει στη Μ. Βρετανία, παρέχει υπηρεσίες mobile marketing, mobile commerce και mobile σε 44 χώρες και διατηρεί γραφεία στη Μ. Βρετανία, τις ΗΠΑ, την Ολλανδία, το Βέλγιο και την Αυστραλία. Ο κύκλος εργασιών της το 2010 ανήλθε στα 20 εκατ. δολάρια. Την τεχνολογική πλατφόρμα της χρησιμοποιούν περισσότερες από 300 εταιρείες, όπως Skype, Vodafone, O2, PepsiCo, ITV, FIVE, Fremantle, BBC, Sony, Barclaycard, Marks & Spencer και NewLook.

Παράλληλα, παρέχει υπηρεσίες mobile interactive services για αρκετά κανάλια στην Ευρώπη, όπως το ITV, και την περιφέρεια Ασίας/Ειρηνικού. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Velti, Αλέξανδρος Μούκας δήλωσε: «H εξαγορά ισχυροποιεί την ηγετική μας θέση στην αγορά του mobile marketing, η αξία της οποίας ανέρχεται σήμερα σε 16 δισ. δολάρια και προβλέπεται ότι μέσα στα επόμενα χρόνια θα αγγίξει τα 30 δισ. δολάρια. Είμαστε σίγουρα πολύ καλά τοποθετημένοι προκειμένου να αποκτήσουμε ένα υγιές μερίδιο της αγοράς και να φέρουμε μοναδικές υπηρεσίες στους συνεργάτες μας σε ολόκληρο τον κόσμο».

Ο Barry Houlihan, Διευθύνων Σύμβουλος και Ιδρυτής της MIG, δήλωσε από τη μεριά του: «Ο συνδυασμός των στρατηγικών δυνατοτήτων, του γεωγραφικού αποτυπώματος και των καινοτόμων λύσεων των δύο εταιρειών δημιουργεί ένα παγκόσμιο κολοσσό στον χώρο του mobile marketing».