Με έμφαση στην digital επικοινωνία και στα social media

Όπως αναφέρει η τελευταία σε σχετική της ανακοίνωση, το 2014 «έκλεισε» με μια διάκριση, το Silver Award που απέσπασε η Blue Star Ferries στα Social Media Awards, στην κατηγορία «Best Use of Social Media in Real Life», για την εφαρμογή «Travel Fun Memories». Την ίδια χρονιά, η MSPS σε συνεργασία με την Blue Star Ferries, δημιούργησαν τον Interactive Facebook διαγωνισμό «Αιγαίο και παράδοση». Όπως αναφέρει η MSPS, «η εφαρμογή κέρδισε το ενδιαφέρον του κοινού με 33.6274 συμμετέχοντες, 19.739 καινούριους φίλους και 3564 shares». Στην ίδια ανακοίνωση τονίζεται ότι η συνεργασία της Blue Star Ferries με την MSPS είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση των φίλων της σελίδας στο Facebook κατά 48%. «Σε αυτό συνέβαλε και η παρουσία της εταιρείας στο Instagram που δημιούργησε και συνεχίζει να διαχειρίζεται για αυτήν, η ομάδα του Digital Integration της MSPS» καταλήγει.