Συνεχίζεται η, ειδικά σχεδιασμένη στα δεδομένα της συγκυρίας, τουριστική καμπάνια «Crete, Sense the Authentic» της Περιφέρειας Κρήτης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε διεθνείς τουριστικές διαδικτυακές πύλες. Η διαφημιστική καμπάνια στα διεθνή ΜΜΕ ξεκίνησε τον Μάιο και θα διαρκέσει μέχρι τον Σεπτέμβριο. Περιλαμβάνει προβολή στην τηλεόραση και, συγκεκριμένα, στο Travel Channel, το μοναδικό τηλεοπτικό δίκτυο που αφιερώνεται αποκλειστικά στην ταξιδιωτική ψυχαγωγία, σε 74 χώρες, αλλά και σε digital πλατφόρμες.

Παράλληλα, η καμπάνια αξιοποιεί το programmatic advertising για στοχευμένη και αποτελεσματική προβολή στις αγορές που αποτελούν προτεραιότητα για την Κρήτη. Τα τρία θεματικά διαφημιστικά σποτ αφορούν τους θεματικούς άξονες «Περιπέτεια-Δραστηριότητες», «Ήλιος-Θάλασσα» και «Γαστρονομία». Τα σποτ που προβάλλονται στα διεθνή ΜΜΕ αποτελούν παραγωγή της Indigo View, σε συνεργασία με την Choose Strategic Communications Partners και φέρουν την υπογραφή του Κρητικού σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη.