Συνεχίζεται η προβολή της διαφημιστικής καμπάνιας της πρωτοβουλίας Ελλα-Δικά Μας, η οποία εμπλουτίζεται με τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό σποτ, επιδιώκοντας να αναδείξει εντονότερα και αμεσότερα στο ευρύ κοινό τους στόχους και το ιδεολογικό περιεχόμενο της κοινότητας των αμιγώς ελληνικών, παραγωγικών επιχειρήσεων.

Ειδικότερα, η διαφημιστική καμπάνια της πρωτοβουλίας, που φέρει την υπογραφή της Cream, συνεχίζεται έπειτα από παρουσία σε 100 στάσεις λεωφορείων σε όλη την Αττική, καθώς και την προώθηση του σποτ στα digital μέσα, όπως το YouTube. Ταυτόχρονα, τα περισσότερα από 60 Μέλη, μέσα από τα δικά τους social media έχουν επικοινωνήσει στο κοινό το νέο, διαφημιστικό σποτ της πρωτοβουλίας.

Παράλληλα, με το μότο «Πρώτη φορά ενωθήκαμε και γίναμε παράδειγμα» η πρωτοβουλία προχωρά επιπλέον σε τηλεοπτική και ραδιοφωνική καμπάνια. Μέσω της χρήσης «δυνατών» εικόνων και συναισθηματικού λόγου επικοινωνείται στον καταναλωτή ότι οι εταιρείες-μέλη της Ελλα-Δικά Μας ενώνουν τις δυνάμεις τους και στηρίζουν τον Έλληνα πολίτη, ενισχύοντας την οικονομία του τόπου.