Το e-commerce consultancy Newcraft απέκτησε η WPP, με στόχο, σύμφωνα με τον Chief Executive, Mark Read, να «ενδυναμώσει περαιτέρω την παγκόσμια εμπορική της πρόταση και να επιτύχει καλύτερα αποτελέσματα για τους πελάτες της».

Με έδρα μεταξύ Άμστερνταμ και Βρυξελλών, η Newcraft τοποθετείται ως «digital acceleration agency» που εξειδικεύεται στα blue chips. Ιδρύθηκε το 2007 και το ανθρώπινο δυναμικό της περιλαμβάνει 170 άτομα. Θα ενταχθεί στη Wunderman Thompson και θα αποτελεί τμήμα της ευρωπαϊκής εμπορικής ομάδας του δικτύου.

Ο Neil Stewart, Chief Executive Officer of Commerce and Technology της Wunderman Thompson, ανέφερε ότι η Newcraft «κομίζει ένα μοναδικό μίγμα εμπορικής τεχνογνωσίας σε στρατηγική και operations, το οποίο συνδυάζει με εξειδικευμένες δυνατότητες για κάθε industry σε retail, FMCG, wholesale και μετακίνηση». Η εξαγορά αποτελεί την πιο πρόσφατη επένδυση της WPP στο κομμάτι του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Παράλληλα με τις υπηρεσίες customer experience και τεχνολογίας, το e-commerce αντιπροσώπευε το 39% των καθαρών εσόδων των digital και creative agencies της, το πρώτο μισό του 2022. Πρόσφατα, ο όμιλος απέκτησε την Corebiz στη Βραζιλία, εντάσσοντας 700 e-commerce specialists στο δίκτυο VMLY&R, ενώ τον Απρίλιο λάνσαρε το consultancy Everymile, για να προσφέρει end-to-end υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου.

(Πηγή: TheDrum)